bina yıkımı için yapılması gerekenler
Bu sayfada bina yıkımı için yapılması gerekenler ile ilgili ayrıntılı bilgiler bulabilirsiniz.Öncelikle bina yıkımı için izin alınması gereklidir.
RİSKLİ BİNA YIKIM SÜRECİ - Kentsel Dönüşüme Hazırlanın!
Bina yıkılmadan önce yapılması gerekenler ile ilgili bilgi alınız.
Şayet binanız riskli ise yıkım işlemlerini başlatmak için bina yıkım ruhsatı almalısınız.Bunun için bir dilekçe ve gerekli belgelerle belediyenin yıkım konusu ilgili birimine başvuru yapmanız gerekiyor.
istanbul'da çürük bina yıkım kararı nereden alınır.
ACİL BİNA YIKIMI YAPAN FİRMALAR İSTANBUL HAFRİYATÇI.
istanbul genelinde yıkım kararı alınan binalar için bizden bilgi ve yardım alabilirsiniz.
Çokca sorulan sorular:
bina yıkım kararı nasıl alınır?
Binanızın yıkılabilmesi için ortak karar alınması ve protokolünün tüm kat maliklerinin tamamınca imzalanmış olması gerekmektedir.Bu işlem için bina yıkım ruhsatı gereklidir.
bina yıkımı için yapılması gerekenler - 1
Yıkım Projesi hazırlanıp sözleşme imzalanır , riskli bina yıkımı yaptırmak için hak sahiplerinden en az birinin veya yasal temsilci müteahhidin belediyeye başvurarak yıkım ruhsatını alması şartı vardır.
Şayet oturduğunuz konuttan sağlamlığı için endişeniz varsa çürük bina ihbarı yapmak en doğru karardır.
bina yıkımı için yapılması gerekenler - 2
Riskli bina yıkım süreci öncesi bağlı bulunduğunuz belediyenin Yapı Denetim Müdürlüğüne müracaat etmelisiniz.Bina yıkım ruhsatına başvuru için binanızın kiracılar dahil tamamen boş olması gerekir.
kentsel dönüşüm yıkım parası ne kadar.
kentsel dönüşüm yıkım süresi hangi tarihe kadar son bulur.
YIKIM RUHSATI ALMAK İÇİN GEREKLİ BELGELER NELERDİR?
- Dilekçe yazılır.
- Tapu bilgileri (tapu malik listesi) ile birlikte.
- İmar durumu bilgisi.
- Riskli yapı olduğuna alınacak ilişkin rapor.
- Binanın elektrik , doğalgaz , su telefon, internet vb. aboneliklerinin iptal edildiğine dair belgeler.
- Hissedarların noter tasdikli onayı (muvafakatname).
- Emlak vergisi ilişik kesme belgesi.
- Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü moloz nakil belgesi alınır.
- Harç makbuzu.
- Binanın boşaltılmış son hali fotoğrafı .
Ayrıntılı bilgi için firmamızı arayabilirsiniz.
YanıtlaSilSağ olun.
YanıtlaSil